31 Aralık 2009 Perşembe

2009 dan 2010´a dogru !

Gene bir gene yila giricez, günler ne cabuk geciyor demi..
daha yeni 2009 girdigimizi hatirliyorum ve suan saatler kaldi 2010 giricez :)
ama her sene ayni tablo, degisen birsey yok ki benim icin, ne degsiyor ?
bu sene daha da kötü olucak hissediyorum, her sene den daha berbat olucak !

hayatimda hatirladigim en igrenc yilbasi bu olucak benim icin, tabiki her an bir mucize olabilir hayatta.
ama kim inanir ki mucizelere ? böyle birseyin beni bulucagini hic ama hic inanmiyorum, beni bulsa bulsa nice belalar bulur..
millet saat 00:01 de havaya fisekler birakirken, benim her an yüregimde fisekler ucuyor !

demeki neyapmak lazimis ? sükretmek lazimis, gecen seneki halim bu gün den daha iyiydi, ama ozamanlar bile isyan ediyordum, insanoglu iste birseyin degerini bilmez !
keske gecen seneki gibi olsaydi, bu acilarla girmeseydim yeni yila, yüregimde patliyacak yilbasi..
ama hayat devam ediyor, ne gelir ki elimden ?

ama kolayi herkes basarir, önemli olan zoru basarmak, pes etmek yok !
yeni yila böyle derbeder girsek bilene hersey güzel olucak, bu kalp sevdigine varicak.
simdilik benden bu kadar hadi salicakla kalin, hepinize mutlu nice yillara, cok icmeyin aq ;D bosver icin gitsin, sizin de derdiniz vardir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder