23 Aralık 2009 Çarşamba

Günün akisi !

Pek güzel bir gün degildi aslinda, ama Galatasarayimin maci var di o ayri bi nese katar daima hayatima !
Ama maca da bakma imkanim olmadi malesef, arkadaslarla daha önceden planladigimiz bir party sefamiz vardi :)
Mac basladi tabiki 3 lü yü kacirmadim ;D 1-2 izledim ve evden ciktim bahnhofa dogru yol aldim..

Freisinge geldigimiz de pek bir güzel gün olucagini sanmiyordum dogruya dogru, ama sonra dan party girdigimiz de anladim ki bu gün hersey olabilir ! ;D
Neyse biraz oynadik biraz demlendik zaman öyle akip gecti derken arkadasin birini yardim edicektim, yardim derken benim bandimi ona verip onun kini bana taktik ve bende gidip tekrar dan kendime yeni bir 18 lik band alicaktim, bunlarin hepsi o da sabah 4 kadar party de kalabilisin diye :)

Zaten böyle seyler hep beni bulur, sonra kadin cakti bu isde bi yamukluk oldugunu
ve o bandi sakiz ile yapistirdigimizi görmüs aq :) ayipdir söylemesi atildik resmen ve geldigimiz gibi bahnhofa dogru yol aldim, sansima moosburgdan diger bi arkadasi gördüm bahnhofun önünde, o da tam eve gidiyormus abisi arabala beni de birakti sagolsun..

Bir gün daha böyle gecti iste, gerci halan devam ediyor benim icin, gecenin bu vaktinde oturmus müzik dinliyorum facebook da takiliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder